torsdag den 28. juni 2012

Jeg vil danse gennem tilværelsen og nyde at jeg har glemt dem, som har kastet flere sten på min grusvej..


Lige et par spøjsommelige billeder af mig. velbekomme.

Uh, det sker desværre ikke ligen noget ekstremt spændene eller inspirerende som jeg kna vise jer. Det har jeg ellers så satans meget lyst til! Jeg vil gerne bande mere i min hverdag, lyder det nederen? Jeg synes bare det binger mere kant til min personlighed, specielt hvis jeg kunne bande på sådan en sjov måde samtidig! Men det skal jo helst falde naturligt, hvis det skal være sejt. Jeg har bare ikke nok brikekr at rykke rundt med til at kunne være kreativ med mit sprog..

Roskilde er lige om hjørnet! Glæder mig og er dybt nervøs samtidig! jeg skal heldigvis ikke ligge i kø, forj eg ksla på job og fejre min morfars 70 års fødselsdag om lørdagen, så jeg kommer først søndag. Dog ville jeg gerne være med. Køen og at løbe ind er jo en del af oplevelsen.
Jeg har købt en masse mærkelige ting i Tiger som jeg skal have med. bla somerfuglegialander, minivandpistol i form af en pingvin, sæbebobler, megafon, en kunstig blomst og en børne paraply med hjerter på. Mon ikke jeg kan være under den?
Vi har også lavet vores banner i dag. 'Camp Ku' Godt - noget dumt'. Ja det er sltså bare de to sange, men sammensætningen er meget god. Og så er det lyserødt(!) ligesom vores telte. vi er lidt nederen.

Jeg håber at min Ebay nederdel eller mit Gina Tricot tøj kommer hjem i morgen, ellers ved jeg sgu ikke hvad jeg skal have på til min venindes studenterfest..

Der bliver jo altså ikke blogget, når jeg er på Roskilde. Men jeg håber på at komme hjem med en masse godter til jer!

Grunden til overskriften: Jeg har lige hørt Thomas Buttenshön - 'fantastiske mandag' og jeg kan skide godt lide den sætning. Hvorfor skal man bekymre sig om dem, der bare kaster flere småsten på grusvejen. Altså de som bare skal sige noget for at sige noget? skide vær' med dem, lige meget hvad de siger. Det er ikke noget mit lille hoved skal brydes med i hvert fald.



1 kommentar:

  1. elsker overskriften og er fuldstændig enig med det du siger. fuck dem der kaster sten på ens grusvej, de burde vide bedre

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné