tirsdag den 12. juni 2012

But at least i got my friends..

Blogland er pt. fyldt med ultra personlige indlæg, og jeg har da også selv smidt en del op. Men for mig handler min blog altså ikke kun om mode og indretning, eller alt det andet som en rigtig triviel blog her i nutiden nu indeholder. Jeg synes sgu at i skal kende mig og kunne lære af mig, føle med mig eller lære mig noget måske? Så nu smider jeg bomben.
- Jeg er blevet single. Jeg er lige nu på stadiet imellem at være møg sur og samtidig totalt knust og på mine grædende knæ for et få ham igen. Det er bare så pisse irriterende! Men ved i hvad? Er der noget jeg har lært, så er det at tænke positivt. Vend tingene om og se dem på den lyse side. Det har jeg ikke kunnet gennem det sidste år pga. min Depression, men nu skal det sgu ske. Livet vil mig det bare ikke godt pt, men måske er det fordi, at jeg virkelig skal lære noget nu, fordi jeg skal forberedes på den næste fase af mit liv. Måske er det fordi, at jeg skal vendes fra at være svagt offer til stærk kæmper. Så jeg tager imod hvad jeg nu bliver bragt. BUM!

Nu skal sommeren bare gå med en masse spad med pigerne som jeg slet ikke har brugt nok tid med. Og så skal der søges ny lejlighed.

Vi ses på kødmarkedet tøser!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné