fredag den 15. juni 2012

My first street photo..

Først UNDSKYLD! Jeg lovede i går lidt lækket til jer efter job, men jeg missede altså toget og måtte vente yderligere en time. Resultatet blev, at jeg først klokken 24 kommer hjem, med gråd i øjnene og endnu et bevis på, at ingen lykke pt er at finde i miles onkreds for mit vedkomne.
Men nok om det..

Jeg så lige denne søde fyr på Køge station, som havde den fedeste rygsæk på fra OBEY. Så jeg besluttede at prikke til ham og bede om et billede. Jeg har længe forsøgt at tage mig sammen til, at få taget billeder af nogle af de nice og random mennesker man render ind i her i verden. Synes I ikke også at det kunne være cool med ægte spontane street photos?


Og så havde han da også et ret søde smil.

Det er såmænd ikke en taske jeg selv ville gå med, men kæmpe respekt for stil i alle arter og aspekter, jeg synes i hvert fald at han så godt ud.


1 kommentar:

  1. Siempre ve el lado bueno de la vida! :) op med humøret, det er ihvertfald gengæld hvad du skriver om mig :)

    - Luca Henriksen

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné