søndag den 17. juni 2012

Nye kaptler fra biblen..






Jeg eeeeeeelsker Bolig magasinet! Jeg bliver sgu helt kreativt liderlig af det skønne-mangetrykte-materielle-inspirations magasin. Det er godt nok sommerhus tema, og det er jo ikke sådan min kommende lejlighed skal se ud. Men idéer kommer alle steder fra! De to første billeder er om rammer og vægpynt. Jeg elsker rammer, genre mange forskellige, og så er jeg helt vild med billedet af billen! tippet fra billede et med at komme tapet ind i en ramme er da også skide smart! specielt hvis man har et billede der ikke passer helt i størrelsen. De to næste billeder er nok mere hen af de retninger jeg bør tænke i lige nu. Jeg er ved at sælge sofaen fra Mads' og min lejlighed, så jeg skal jo invistere i nyt snart. JEg håber på at finde en røv lækker genbrugs stol og noget mere minimalistisk når vi ser på sofaer eller andre stole. Elsker blandingen af enkelt og super præget, og helst hvis det er nyt og helt gammelt. De næste billeder var vel bare for at tænke på småfis. Men det er jeg verdens mester i at købe for meget af, så det skal jeg vist ikke tænke for meget yderligere over. Det sidste billede er genialt. Jeg ville aldrig selv have det. De gamle tallerkner er søde, men sgu ikke på vægen som hos min mormor, og så er de piphanser der ikke min smag. Men blandingen af vægpynt er da genialt! en valstikke omkring et stort billede elelr hvad man eller har af crap på vægen. Eller.. hvad med rundt om et gulvtæppe? jaaa, nu tænker hun sgu igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné