onsdag den 20. juni 2012

A hidden philosopher..

Jeg har fundet et herligt menneske. Et menneske som har tænkt ligesom jeg gør nu. Et menneske som filosoferer i samme baner, som jeg altid har gjort. Et menneske som inspirerer mig. En pisse lækker fyr faktisk.. Jeg kunne lige så godt blive forelsket på stedet, men jeg lader det blive ved min fascination.

find ham her

Lige som jeg sidder her i mit sorte hul, så kan hans tankestrøm faktisk få mig til at tænke i andre baner. Hele hans indlæg om meningen med livet. Hold kæft hvor er det indlysende. Jeg vil godt udvide hans konklusion lidt og sige, at vi er her, for at gøre hinanden glade. For at hjælpe hinanden og se hvad vi kan udrette sammen og også som individ. Ja, det eneste sikre er, at vi en dag skal dø. Men hvorfor så ikke se hvor meget vi kan opnå, eller bare forsøge at opnå, inden da?
Jeg sidder i mine sorte tanker, med følelsen af, at ingen kan lide mig. Ingen kan rigtig lide mig. Måske er det mennesker, som vil hjælpe og siger at de vil mig det bedste. men hvorfor? hvad for de ud af det? hvad er jeg for dem? de har så mange andre som kan udrette det samme som jeg. Jeg er sgu ikke bedre end nogle andre til noget. OG HVAD SÅ? De vil have at jeg er her, fordi jeg gør dem glad. Ligesom de gør mig glad. De vil gerne hjælpe mig, fordi det også gær dem glade. De bliver glade for at de kan hjælpe mig, fordi de holder af mig. Og man vil jo gerne hjælpe dem man holder af, for det er dem som gør en glad. Vi skal være glade! (sidder jeg her og siger med en syngende depression). Hold kæft mand. Jeg skal af med det her pis som sikkert lige om lidt vrider min hjerne tilbage i det negative. Folkens.. Elsk hinanden og livet. Vær egoister men lad vær' med at tænke så fucking meget på jer selv! skide ambivalent, men forstå mig nu ret..


1 kommentar:

  1. Jeg er så heldig at have denne unge mand i mit liv - så jeg kan ikke andet end at give dig ret.
    Han har, i det knapt et år vi har kendt hinanden, inspireret mig på alle måder til at udleve mine drømme. Til at komme ud af de sorte huller (om han så skal tage mig i hånden og hive mig ud selv). Hans blog reflekterer ham fuldt ud som menneske, og det er dejligt at se at jeg ikke er den eneste der bliver inspireret af ham.
    Angående indlægget - Hvis vi kun er sat på jorden for at gøre et andet menneske glad... Er det i virkeligheden ikke godt nok? Smil til fremmede på gaden, måske har de en gedigen lorte-dag og har brug for en lille solstribe til at bryde igennem mørket. Elsk dem, der elsker dig, og lad være med at bruge unødig tid og energi på dem som vil dig ondt.
    Spred kærlighed og glæde - og lad så karma tage sig af dem der spreder had :)
    /M

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné