mandag den 4. juni 2012

Sorry for forgetting you guys..


Jeg er satme ked af, at jeg ikke har fået blogget de seneste, hvad? 3 uger?! Jeg elsker jo at blogge! Why not do it then?.. Men jeg har sgu nok samme undskyldning som de fleste pt. Der er eksamner! Ikke at det er det, der fylder mest for mig, men det er nok den bedste undskyldning jeg har.
Der sker sgu også en del privat. Jeg burde tage mig sammen, men ved i hvad? Det er ikke så fucking nemt som folk siger! Bare at holde en lægetid eller huske at få morgenbrød med til klassen kan vælte mig helt af pinden pt. tis tis tis.. Men jeg er sgu glad for at sidde her igen, så jeg har da også forberedt lidt til jer.
Vil lige indskyde at jeg var i radioen i dag! eller, min ikke signede sms var. Hvis nogen hørte Nova FM (skod kanal, i burde høre P3), så var en af de første glade manddagshilsner lidt i tre fra mig! "Sushi, hindbær, havudsigt og fjolletobak til dessert" hihi. not so famous, but still.
Anyway.. ja det ved jeg ikke, men jeg elsker at sige Anywayyy.. Og så minder det mig om Ross fra friends. Why, oh Why can I not watch that for a week now? danmit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné