onsdag den 6. juni 2012

Changeing a bathroom..

Min mormor og morfar har ikke det kønneste badeværelse i verden, men jeg fik lige en idé!
De har de her mintgrønne fliser, som jeg egentlig synes er lidt fine. Farven kan også kaldes havgus, hvis man vil.. Det er indrettet cirka sådan her-

Jeg er udemærket klar over at jeg ingen sans har for mål eller at tegne - men det er noget lign det der! Det er lidt kedeligt, der er hverken bruseforhæng eller noget. En grim hane som både er til håndvasken og bruseren. Et meget 90'er agtigt skab med spjllåger over en noget triviel vask. og et medicin lign skab over toilettet.
Men hvis man fik et gammelt plankegulv derind, og malede det hvidt, Så med de mintgrønnefliser som dækker nederste halvdel af væggene, hvid maling på det øverste af vægene (hvor der nu hersker et kedeligt blåblomstret tapet), hvids loft, en lysekrone, et badekar med løvefødder, og en håndvask som sådan en skål der står oven på et sødt gammelt bord med et flot stort spejl over. UH! plus et fint antikt skab i det indhug der er, hvor man kan se håndklæderne i matchene farver og have nogle fine gamle parfumeflasker eller andre antikke ting at stå!. Nogen lunde lign de her ting -






Dog ikke en blomsterhåndvask. bare en hvid og lidt større en. Måske lidt deform?
Og bare et alm toilet (helst med både stort og lille skyl! Det sparre vand, penge og skåner naturen folkens!)
Så kunne de blive indrettet således -
(Ja, jeg har bare tegnet på bagsiden af en kuvert!)

Men kan i følge mig? ikke mit drømmebadeværelse, og slet ikke den stil mit hus/lejlighed skulle køre i. Men jeg synes det var en sød idé til de mintgrønne fliser. mintgrønt prinsesse badeværelse, hihi.

lidt ekstra ting detil -



Puuuuha et langt oplæg.. eller, bare mange billeder. Men jeg måtte lige ud med lidt kreativitet.
Thumbs up til jer som læste det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné