tirsdag den 19. juni 2012

Følg mig på bloglovin!..

 

Det er så pære let folkens!
Hvis i bare klikker her, så kommer i ind på det. alt i skal gøre er at lave en bruger og vurla! (jeg ved sgu ikke hvordan man rigtig staver du vurla, men det udtaler sådan!)
Så kan i følge alle de blogge i kan lide, lige så tosset i vil. Så behøver i ikke at klikke ind på hver enkelt, hver dag, for at se, om de har postet noget nyt. På bloglovin viser den dig alle de nyeste posts fra de blogs du følger. skide fedt, ikke? Plus, i kan også sætte jeres egen blog derind hvis i har en, og så kan andre følge jer! Skriv den lige i kommentar feltet, så følger jeg den måske også ;)

Nå, jeg regner med at være lidt kreativ i dag. Mit sengebord skal måske være færdigt? Det kan være, at jeg laver en DIY med negle og avispapir (en idé jeg har piv stjålet fra Passion for fashion), og måske også en med en trøje! Og så skal jeg have fundet ud af, hvad jeg skal have på til noget grillhygge i aften, som forresten afholdes af de her to. Amalie har jeg gået på efterskole med, og jeg har engang stjålet en kæreste fra Tanja, SORRY! Men nu er vi veninder og kan sgu ikke rigtig se hvad vi så i ham gutten. hi hi.

Hvad skal I lave i dag? Har i nogle kreative idéer?

6 kommentarer:

  1. Fede solbriller! :-))

    Jeg har en give away kørende for tiden, som måske er noget for dig :-) man kan vinde et par nitteshorts og en sort clutch :-) du kan deltage her: http://helene-feeling-fabulous.blogspot.dk/2012/06/its-give-away-time.html

    xxHelene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak ;) !

      Lyder lækkert, jeg ser lige på det :)

      Slet
  2. Hej Linnea!
    Jeg har siddet og kigger din blog lidt igennem, og der er et eller andet, som jeg godt kan lide. Jeg ville dog bare ønske, at du brugte et "ordentligt" kamara(IKKE MENT NEGATIVT), så man virkelig kunne se dit smukke ansigt. Jeg bliver lidt fast læser, så jeg kan se, hvordan du udviklet dig.

    Kys og fram Amalie
    www.i-begyndelsen-af-maj.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tusind tak :D !!
      Ja jeg ville også ønske at jeg kunne, men økonomien er ikke til det, så lige nu bliver det ved min iphone og min computer :S øv!

      Men tusind mange gange tak igen!!

      Slet
  3. Hæhæhæ, ser jeg sgu heller ikke helt!
    Godt den tid er long gone ;-)
    Kys til dig!

    SvarSlet

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné