torsdag den 21. juni 2012

Rockin' deliciuos..


Fandt denne gif på Marie Jedigs tumlr i går. Det tog mig ikke mange slipsekunder at genkende den skægede mund og en sætning sunget af Dave Grohl, forsangeren i Foo Fighters. Jeg elsker dem. Jeg hører afsindigt meget forskelligt musik, men rock giver mig bare et eller andet specielt! Som om jeg kommer i kontakt med mig selv på en utroligt afslappende og kontroleret måde.
"I'm your fool" er ydermere en sætning fra en af mine yndlings FF-sange. Best of you.
For lige at give jer et hint til hvorfor de næsten er et must og høre, så er forsangeren Dave der altså den tidligere trommeslager i Nirvarna og var en af Curt Kobains bedste venner. Ta' den.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné