søndag den 8. juli 2012

I'm back! .. with nothing but some anger to spill on you..


Okay, rolig nu. Jeg har faktisk haft en pisse lækker dag, men jeg er stadig bare møg indebrændt. Så det går altså ud over jer nu. Og hey(!) velkommen hjem fra roskilde til mig!
Nå. Men jeg har ikke en fløjtende fis at vise eller fortælle jer om. Jo, jeg elskede roskilde, det er satme lige mig. Men jeg er en fucking kujon og har ikke turde stoppe folk og tage billeder af dem. Heller ej at få mine veninder til at tage billeder af mig. Tænk at jeg kan være så nederen? jeg er bare så ufatteligt bage for at blive dømt forkert. I må forhelvede ikke tro, at jeg vil lege model fordi i skal synes jeg er pæn. Jo, måske lidt. Men det er ikke det min blog handler om!! Jeg vil bare så gerne fortælle om stil og alt muligt atypisk eller helt vild trivielt. ØV! Og hvorfor tør jeg så ikke spørge andre om jeg må tage billeder af dem? Det er da en kæmpe credit, at man har så fed stil at andre vil vise det frem. Men hvad hvis de ser min blog og synes den er fucking lort?! Måske endda synes det er pinligt at en som jeg har lagt billeder af dem op. Oh god.. giv mig en spand mellidenhed. Det er fucking det jeg søger!

Jeg er så røv træt af, at verden er så fake, at fake er det nye real. Øv hvor vi ikke giver en brun skid til hvordan andre har det! Hvis en veninde er ked af det, er det første man tænker "har jeg gjort noget?". Og hvad så hvis du fucking har! Det er hende du har såret forhelvede. Man trøster endda kun for at blive anerkendt og blive tilgivet. Ikke fordi man har en skid ondt af, at personen har ondt inden i og faktisk er blevet såret. Fuck verden.

Undskyld. Jeg stopper nu. Håber at jeg kan komme med en masse glade tanker til jer i morgen!
Renger med en DIY på både T-shirt med Skull udklip og en nice halskæde ;)

Ps. jeg gider ikke at rette komma eller slåfejl i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné