torsdag den 12. juli 2012

What i found i my bags when i got home..

Bahne




Jeg købte også en lille lidt flad agtig vase i sådan en mingrøn/havgus farve.
Vinkarafflen er fra HomeArt og sat ned til 100,-, vasen og globussen er begge fra Bahnes eget mærke og sat ned til 100,- begge to. Jeg købte også 6 latte/te glas og lidt forskellige skåle i Søstrene grene, men jeg gider ikke pakke det ud af alt pappet før jeg flytter.

Tøj


Top1/ HM 99,-. Top2/mbyM 150,-. Bukser/Global funk 400,-

Smykker




Perlehalskæde/Bianco 199,-. lange øreringe/HM 60,-. Blå og fuldring/HM 40,-. kraniering og ørestikker/HM 40,-. Neongult armbånd/HM 40,-. Sorte ørestikker/Pilgrim 59,-. Guld ørestikker med sort sten/Pilgrim 79,-. Kort halskæde i oxy/Pilgrim sat ned til 149,50,- (før 299,-). Oxy ring med stor sten/Pilgrim sat ned til 99,50,- (før 199,-).

Det ville jeg gernehave haft med hjem



En pude og nogle lysestager fra Ferm living. Jeg besluttede mig bare for at der ikke skulle bruges flere penge i denne omgang.. suk. Tror jeg vil lede lidt på trendsales!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné