mandag den 30. juli 2012

Colour it up(!)..



Jeg tænker at der snart skal lidt farve på drengen. Jeg slipper aldrig sort!(undtagen på min bryllupsdag). Men jeg synes det ser pisse fedt ud med stærke farver til det sorte outfit! Specielt sneakersne er jeg pjattet med. Jeg har ellers aldrig været til sneakers? jeg har ejet ét på Converse, og jeg havde dem på èn gang.. men new balance? mums. Eller de lilla fra Adidas min veninde havde på den anden dag, lækker lækker! Hun havde faktisk sorte jeans, sort silketop og sort blazer på, med lilla sneakers, neon orange negle og pink ur. det så skide godt ud!
jeg har faktisk købt et pink armbånd i dag. Weeee! i får det at se senere eller i morgen. Nu skal jeg ses med min smukke veninde Mette og tøse'løs som vi gør det bedst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné