tirsdag den 31. juli 2012

New in - jeg elsker udsalg(!)..


Jeg var i næsteved for at hente briller (i får dem snart at se) med min far i går, men da var en masse rod med hans forsikring, så jeg brugte tiden i HM. Selvom jeg slet ingen penge har, resulterede det altså i en ny bikini og to armbånd. Bikinien har jeg været forelsket i længe, men den har enten ikke været der i min str, eller også har jeg ikke haft pengene. Men nu er den min! en 20'er pr del du! Det pink armbånd er lidt begyndelsen på min idé om 'lidt farve på drengen', som jeg skrev om i sidste oplæg. Hvad synes i? er det ikke fedt med lidt farver?

Jeg skal på running chopsticks med familien senere. Lækkeeert! sushi på rullebånd, lige mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné