søndag den 29. juli 2012

What came home with me from sweden..

´
Fandt de her lidt anderledes godte på loppis (svensk loppemarked). Jeg er så uendeligt glad for mit lille kranie! Nøj hvor har jeg ønsket mig sådan et længe! Kniven var simpelthen så smuk. Jeg aner ikke hvad jeg skal med den, skal den op på vægen?
Billedet skal være en del af det billedecollage jeg skal have lavet. jeg ved bare ikke lige hvad jeg gør med rammen endnu. Det er næsten også et must at få en fjældhest medhjem når man har været i Sverige, og jeg investerede altså i to. Den ene er de klassiske som findes i hele Sverige, den anden købte jeg sammen med kraniet og kniven. Manden havde selv skåret den da han var lille, så han var ret stolt af den. sødt. Stenen derimod, fandt jeg i en skuffe i den hytte min mosters familie boede i. Den har været brugt til juledekoration eller lign. Der var i hvert fald tøroasis på. jeg tænker den skal skamferes med en masse lys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné