søndag den 22. juli 2012

Fordi det simpelthen aldtid misforstås..


Mit kære blognavn bliver desværre altid misforstået ovre i de sjofle baner, da det jo betyder turen i en Linnea. Det er egentlig bare for at i skal have indblik i, hvad der sker inde i mit hoved og hvordan jeg ser verden. Men ak, hvad folks tanker dog ikke køre på disse dage.. Ikke at jeg selv er specielt hellig på det punkt. Derudover er der ikke ret mange der kan stave det, og derved finde min blog.. Nå, men har i nogle forslag? Jeg overvejer selv mange forskellige. Leger lidt med mine mellemnavne Widstrup og Green (udtales gren, ikke som i grøn på engelsk). Eller skal jeg hede noget med henblik på mig hat? jeg elsker den jo så fandens højt! ..lige til det, hold kæft jeg er glad for den overlevede min bytur i nat, wow!.. Kan det være noget som 'The hatter'? eller 'mig og min hat'.. eller bare 'Green'?.. 'DEN GALE HATTEMAGER'?! nej.. 'Grøn med gren'? lyder som et dårligt magasin om haven.. Jeg kunne også bare kalde den 'bloggen jeg ikke ved hvad skal hede'. HJÆLP MIG!

2 kommentarer:

  1. hahahah grøn med green, flækker
    The hatter var meget godt faktisk!
    eller hvad med "et indblik under hatten" eller noget lignende?

    SvarSlet
    Svar
    1. Et indblik under hatten et ret godt, men måske lidt langt. Men en god ide til et blogindlæg! Er da glad for at jeg kan få dig til at grine ;p

      Slet

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné