lørdag den 21. april 2012

A piece of me..


Jeg er simpelthen så glad for min nye (3 uger gamle) tattovering! En lille fin svalle.
Jeg har den på håndledet, hvis det ikke er til at se. Jeg er glad for, at den blev så detaljeret, i forhold til dens størrelse. Jeg synes den er så dejligt feminin og lidt unik, da jeg ikke har set svaletattoveringer lignende den.
Jeg fik den fordi jeg længe have ønsket endnu en tattovering. Jeg har tænkt meget over det, men da idéen kom til mig, vidste jeg bare, at det skulle være den! For mig symboliserer den så mange ting. Den er feminin og den mest elegante fugl på himlen og har den smukkeste kvidren. Lidt ligesom jeg er tøset, dog klodset og har en snart desperat sanger i maven, og lever nu kun i troen om at jeg kan synge. det er lidt modsætninger, men jeg synes jeg kan samenligne mig med den på en ambivalent måde. kan i følge mig? Derudover har jeg fået den lige efter jeg flyttede hjemmefra, så jeg er på frie vinger. Den symbolisere også mig. min tilstand. Jeg har en depression, som jeg føler mig lidt alene med ind imellem. Ikke at mine venner og familie ikke støtter mig, langt fra. Men det er bare svært for dem at forstå hvordan det er. Så jeg er på egne vinger, og klarer mig selv. Det er vel også det man skal i den lange ende.
Men i hvert fald. Udover den, har jeg en tattovering af den blomst jeg er opkaldt efter. Linnea blomsten. TADAH!
jeg kunne ikke lige finde et billede af min tattovering, men i er velkomne til at google blomsten hvis i vil se den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné