lørdag den 21. april 2012

My bath luxuries..





Nu er jeg så ufatteligt heldig, at jeg som studerende har et kæmpe badekar. Så jeg nyder et langt bad og forkæler gerne mig selv. Jeg vasker hår næsten hver dag (endu en af mine dårlige vaner). Der bruger jeg Aussie, som jeg er blevet anbefalet af flere veninder, og bloggere. Jeg har valgt Lusciuos long, for det tænkte jeg sgu nok var en ide, når nu jeg har langt hår. Men det virker da. Selvom jeg nu stadig synes den røde af Evital shampoo (vist nok colour protection) er fantastisk, og billigere. Balsamen bliver brugt lidt hurtigt, og jeg prøver også at spare. Der skal nemlig lidt til at jeg kan komme i hele bunden af mit hår, og så rede det ud med fingerene. Sådan sørger jeg i hvert fald for at mit hår bliver lækkert. Shampooen er derimod ganske drøj.
Svampen på første billede og "shea shower cream" er begge to fra the body shop. Jeg fik dem i gave til min fødselsdag, og jeg eeeelsker dem. Jeg kommer gerne en masse "Shea body cream" i svampen når jeg tager mig et karbad. Og så smøre jeg mig ellers godt ind!
Det sidte er til ekstra forkælelse. Det er saltscrub fra Munkholm. min mor sælger det i sin butik, så jeg kan ikke fortæller jer præcist hvor man ellers kan få det. men deres hjemmeside er her - http://www.tinamunkholm.dk/.
Det er det lækreste af det lækreste! Naturlige olier og havsalt. Jeg er efterhånaden begyndt at sværge til shea smør, eftersom det både er i mine yndlingsprodikter fra the bodyshop OG i munkholm produkterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné