mandag den 16. april 2012

New Arrivals..











Den røde bluse i toppen er jeg helt pjattet med. Både pga. farven og fordi den vil være vildt fed med en sort skjort inden under (som jeg også lige skal have købt).
Den lyse, med hul ved skuldrene, var jeg lidt i tvivl om. Men den ser pisse godt ud bagfra og jeg kan godt lide, at den er så lang bagtil, så nu må vi se hvad jeg finder på med den.
Boyfriend T-shirten har manglet i min garderobe i et stykke tid, så jeg er glad for, at jeg fandt den til billige penge. Er mit nye ur ikke fint?! tyndt, enkelt, klassisk. me like. ringe kan jeg heller ikke få nok af. Jeg eeeeeeelsker mine spikes! Jeg synes stretch ser fedt ud, men jeg tør sgu ikke selv. men nu kan jeg snyde lidt med min spikes øreringe, som bare er en stikker med lang bagende. Det sidste billede er printet på en af de T-shirts jeg har købt til min kæreste. Det er The Beatels i en stor pool, og jeg synes den er pisse fed!

Han blev rigtig glad for hans nye T-shirts :) Yay

Det skal lige siges, at jeg også købte en rød T-shirt og et par jeans, men de skal retuneres :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné