tirsdag den 17. april 2012

Healthy in a delicious way..




Jeg har købt en økologisk gunpowder the hos min mor (spørg mig ikke hvad gunpowder er). Det er en super sund grøn the som også skulle være udrensende. Den smager dog ikke særlig godt. Så jeg kom bare massere af citron i og så drak jeg sgu en hel kande.

Økologisk gunpowder the kan købes i Kaffe/the butikker. Ofte der hvor de også sælger Gran cru chokolade.
Husk at grøn the ikke må blive lavet på kogende vand, men omkring 80 grader. bare lad vandet stå 5-7 min. efter det har været oppe og koge. Lad det for guds skyld ikke trække for længe! så bliver det så besk i smagen.

Advarsel! Du skal virkelig tisse, når du har drukket sådan en hel kande.
ikke smart lige inden man skal i seng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné