onsdag den 18. april 2012

Nailpolish is more personal than you think..





Jeg eeeeeelseker neglelak. Jeg har det næsten altid på. De overstående er min farvoritter! Ikke bare matcher de mit humør, min stil, mit tøj, eller bringer noget mere til et kedeligt sæt. De hjælper også min dårlige vane (ja okay. én, af mine mange dårlige vaner). Jeg piller altid det øverste lag af neglene. jeg vil ikke engang fortælle jer hvordan man gør. I skal ikke prøve det derhjemme nej! man kan ikke stoppe igen..

Lige nu har jeg den mørkerøde, til højre på første billede, fra rimmel på.
Den nederste i mintgrøn har jeg købt i London. Jeg er helt vild med farven, men jeg bruger den desværre ikke så meget..
Pt bruger jeg ellers mest den støvede lilla/rosa fra FNLIG og den mørkelilla fra Essie. gerne sammen, som i kan se herunder. Jeg synes det ser fedt ud ;)
hvad synes i? gør i det også?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné