tirsdag den 24. april 2012

Claudia Rebecca..





Hun er så PISSE LÆKKER!
Jeg synes rigtig godt om hende. En smule pessimistisk, lækkert mystisk, smuk, elsker sort, fed stil og så har hun en psykisk lidelse som jeg selv. Jeg kan bestemt anbefale jer at kigge lidt på hendes blog. MEN FORLAD MIG IKKE! jeg blev så umådeligt glad, da jeg så at der havde været 153 mennesker inde på min blog i går!

Det jeg også godt kan lide ved en blogger, er når jeg kan se dem som en veninde. En ligemand, eller lign. Fordi Claudia Rebecca skrev et smukt og rørende indlæg, om at blive 'forladt' i en uge af hendes kæreste, som har været der for hende i et år, blev jeg fanget. Alle hendes tanker, om at skulle være alene, samtidig med at hun ved, hvor komplet idiotisk det er at være panisk over. Specielt også de sidste sætninger med hendes sidste tanker, inden hun lage inlæget ud. "Jeg ved ikke om jeg overhoved vil bruge det her. måske får i det slet ikke at se". Det er præcis samme måde som jeg kan sidde og blive helt forvirret over mig selv. Min trang til at fortælle om mine smerter, men angsten for hvad I vil synes om det. Hvad I vil tænke. Om I synes jeg overdriver og er en dramaqeen. Jeg søger medmelidenhed og forståelse, og det er så svært at få.
I hvert fald. Jeg blev meget rørt og fik strakt lyst til at finde hende på Krak,dk og spinge hjem til hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné