mandag den 2. april 2012

Et kønt ansigt..





Cara Delevingne er kun 2 år ældre end jeg, og en af nutidens mest In modeller. Hun har det uskyldige "girl next door"-look, med hendes store blå øjne, lyse hår rene barnehud.
Hun ses ofte i Vouge, på couture og party siderne.
I har sikkert set hende før, hvis i ligesom jeg er fans af ASOS.COM. Hun er også et stort ansigt for Burberry, som faktisk kom af, at hun skulle erstatte 'Harry Potter'- stjernen Emma Watson!
Hun er så utroligt smuk og ser så dejligt naturlig ud, og så er hun fra London. Det er en KÆMPE plus i min bog, da jeg elsker england, ISÆR London!
Men hvad hendes personlighed angår er jeg ikke bekendt med. desværre.
Hun forekommer mig, at være ydmyg, venlig, naiv på den søde måde, og god til at feste og have det sjovt uden at overdrive. Ja, en sand "nabopige" ;)
meeeeen... - hun kunne jo også være blevet stordnudet af al den succes i så tidlig en alder? hmm..

Måske har i også hørt om hendes storesøster, Poppy Delevingne? -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné