fredag den 13. april 2012

Instagram inspirration..



Som i kan se på hendes navn, hedder hun Olivia. Endnu en af dem jeg følger på Intagram. Hun er kun 17 og fra sverige. Jeg synes hun er så gude smuk, men på en lidt irriterende måde. Hun har lidt den der "se på mig, sig jeg er smuk, selvom jeg godt ved det"-attitude.. Kan i følge mig. Men hun har så smukke bryn og læber, og jeg er vild med hendes hår. Nok fordi jeg aldrig selv har haft krøller. Jeg ELSKER krøller. Og så er jeg smak forelsket med hendes halskæde på det nederste billede!!



Corrine_t, igen. Jeg synes hun er et ægte eksempel på en livsnyder. Billederne af hendes mange vintage kamerare er jeg helt vild med! og så lige endnu et billede med en af hendes patienter. Til jer der ikke har læst det andet indlæg med instagram, så er hun læge, og rejser verden rundt. Hun har taget de vildeste billeder af alle mulige steder. hun er et godt forbillede.





Jeg er sgu lidt fan af hende Kat. Hun er da alt for sej! Jeg elsker de mange tegninger hun laver, udover hendes tatooskills! Det første meleri af manden, er ganske vist noget creeepy, but i love it! Jeg kunne godt finde på, at hænge det op derhjemme. Jeg ved ikke præcist hvor hun er faldet over næsehornspigerne på sidste billede, men jeg synes det ser fedt ud, og de er ret sexede, selvom de har næsehorns hoveder.

Min veninde har lagt det her billede op. DRØMMEHUS!








Rosinen i pølseenden. Bare andre billeder som jeg lige faldt over. Smukke og inspirerende på hver deres måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné