fredag den 27. april 2012








Det går ikke. Når først man har fået én tattovering, så vil man have flere. Nu har jeg to, og er bestemt klar til både en tredje, en fjerde og en femte!
Jeg kunne ikke finde et billede af den jeg har mest i tankerne. Det er en sikkerhedsnål, hvor oppe i toppen hvor man sætter nålen fast, er det der lille hul formet som et hjerte. Den, og så ordet love, på hver akilesene.
Det andet sidste billede hvor det står "love is enough" på indersiden af albueledet (jeg har lige siddet og grublet med halvdelen af min klasse og min lærer, for at finde ud af hvad fanden det egentlig hedder. indersiden af albueledet blev det til), Den er også lige mig. Så overvejer jeg lidt, i sjov, at få lavet et lille moustache, en lille rose og enten et lille og et mindre hjerte eller en hjerne, sådan under hinadnen. Det skulle så stå for min far, min mor og min lillebror (far har skæg, mor er blomsterdekoratør, lillebror er skør og brainy og min øjesten, måske skulle det så være et øje?). Korset er bestemt også noget jeg har tænkt mig at få en dag. Jeg vil virkelig gerne have det på en finger, men det er nok lidt risikabelt i forhold til arbjdsforholdene. men i nakken, på ribenene eller på indersiden af armen tænker jeg.
Det sidste er "the deathly hallows"-mærket fra Harry Potter. Egentlig er det min kæreste som fik idéen og vil have det, men jeg er bare helt vild med den! men jeg skal jo ikke stjæle hans ide, og vi skal heller ikke have en par tattovering.
Ankeret vil jeg også gerne have. Både for min morfar (ikke at han er død, jeg sætter bare pris på ham), fordi han var i flåden, men også for at huske mig på at jeg skal huske, at sætter anker ind i mellem og ikke bare flyve afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné