tirsdag den 24. april 2012

Come on in..




Jeg vil lige give jer endnu et kig ind i min og min kærestes lejlighed. Det første i ser er min yndlingsblomst, en orcidé, som jeg har plantet i den fineste og herligt billige potteskjuler fra Vitrinen i Køge. Den kostede vist 35-45 kr. Udover det er det mine højt elskede genbrugsrammer. Igen har jeg været i Vitrinen og købe nogle at de kort de har, men de har så fede motiver og er så lækkert vintage agtige. Så de røg sgu ind i rammerne. Udover det er det "UGLEN!". Egentlig en ugle som min kærestes søster vandt i pakkeleg til jul, så endte den i min kærestes bil og kom derfra på diverse byture som ham og hans venners "totem". Nu pryder den altså min hylde.

Det næste er vores skønherlige lyserøde toilet. Nej, vi har ikke selv valgt det, men det er en sjov detalje. Vi satte billederne over det op i går, og jeg eeeeeelsker dem. Jeg er helt pjattet med det. Billedet med blomsten er, igen, fra Vitrinen i Køge. 125-45 kr tror jeg. De andre rammer er fra Tiger til 10 og 20 kr stk. Billederne med de små fingremænd og mønsteret, er en lille gave jeg har fået med mit Bolig blad. Jeg synes bare det er så fedt, at de mostrider hinanden og bringer det jeg kan lide sammen. Noget der ser lidt gammel ud og romantisk, lidt minimalistisk og noget kunstnerisk som appelere til min fantasi, og så noget metalist mønster, måske lidt indisk, men nogle tossede figure. jaaaa, jeg er lidt af en pærevælling.

Sidst ser i to plakater (ej virkelig?!) min kæreste har fra USA, som jeg har klippet til, så de passede i vores IKEArammer. Jeg fik dog klippet det venstre lidt forkert, fordi jeg havde en idé, om at det også have den der lille sorte firkant hvor der står 'the golden gate national park'.. men det står der jo ligesom på billedet! Men det gør heldigvis ikke så meget. Jeg var nok aldrig selv faldet for dem. Men jeg kan lide dem, både fordi at de betyder så meget for ham, og de passer godt ind i mikset af vores stile.

undskyld den dårlige billedekvalitet jeg altid disker op med. Men jeg har sgu kun min Iphone og ikke nogle rolige hænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné