mandag den 7. maj 2012

A new lover..


Kan i huske, at jeg skrev og mine lækre badesager? Nå, jamen så er i bare nederen.. ej.
Jamen jeg skrev om at jeg brugte Aussies shampoo og balsamn til langt hår, men jeg var sgu ikke helt tilfreds med den balsam der.. Så nu har jeg fundet mig en fra TONI&GUY og jeg er in loooove! den er Faaaaaantastik kan jeg sige jer! jeg valgt den til ødelagt hår, efterson alle mine spidser have rodet sig ud i diverse skilsmisser og både glans og bløgheden var fuldstændigt væk! men denne kære conditioner er verdens bedste skilmisseadvokat, hvis i forstå(jeg har en nederen humor). Mine spidser har nu genfundet hinanden og mit hår føles blødere, lidt tykkere og ser 100 gange mere sundt ud. Den koster 109,- i Matas og kan helt sikkert anbefales!

Min lækre badesager kan i læse om HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné