onsdag den 9. maj 2012

New arrivals..


Gina Tricot







Zara







Jeg blev ellevild i går, da begge mine ventede pakker kom ind ad døren!
Hold kæft en stilet måde jeg fik mine ting på fra Zara! Der skal jeg i hvert fald shoppe igen!
Jeg synes, at blondeshortsne er lidt specielle, men når jeg lige finder ud af hvad de skal styles med, skal de nok blive et hit! Og jeg fandt da også lige Shortsne fra toppen af ønskelisten, som helt klart bliver mine favoritshorts denne sommer. Jeg eeeeeeeelsker mine nye toppe! massere af bar hud, ja tak, glæder mig satme til sommer!! Og min nye halskæde? tror vist nok lige den skal vises frem til konfirmation på søndag!
Jeg er sgu glad i dag. Hvor er det rart. Hallelujah!
Kan i mærke det?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné