onsdag den 16. maj 2012

Hadeliste..


1: Når der ikke er mere yogurt.
2: Når jeg ikke kan stave til yogurt og er nød til at google det.
3: Når jeg ufrivilligt bliver valgt til at stå for fællesmorgenmad til klassen, fordi jeg af en eller anden grund er klassens "holde styr på tingene"-pige/toveholder eller hvad man nu vil kalde det.
4: Når en tøs synes min kæreste er lidt for spændene.
5: Når den tøs er yngre og kønnere end mig.
6: Når jeg gang på gang laver slåfejl i mine opslag.
7: Når jeg tager mig selv i at være misundelig på en ligeværdig blogger, når jeg godt ved jeg bare skal koncentrere mig om mit eget shit.
8: Når jeg ikke har mere kul til min vandpibe.
9: Når den nærmeste tank ikke sælger kul til min vandpibe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné