mandag den 21. maj 2012

Typisk mig-liste..


1: At falde ned ad trappen på skolen
2: At glemme at vi skal i skole så jeg ikke sætter alarm
3: ikke at være begyndt på dansk/Historie opgaven som skal afleveres på fredag.
4: At måtte bede om -3 i karakter, fordi jeg ikke magter at skrive opgaven, men ikke har råd til mere skriftligt fravær, for så tager de min SU
5: Ikke at have sendt blusen til hende jeg solgte den til på trendsales i sidste uge, endnu
6: Ikke at have retuneret min HM pakke som jeg ikke gad have
7: At have brugt over halvdelen af min løn på sushi og is
8: At ryge vandpibe for 3 fordi jeg ikke kan vente på at min veninde kommer
9: ikke at spise morgenmad før det næsten er middagstid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné