mandag den 7. maj 2012

Mit nye fiktive arvestykke..



Jeg ved godt, at jeg er lidt nederen. Jeg så denne søde lille ring ved kassen på mit arbejde. Ergo, den var blevet forladt. Den stakkels lille ring lå der helt alene, og den passede simpelthen så fint på min finger, så jeg synes, at den skulle med hjem. Ikke at den er vildt nice eller noget. Det ligner lidt noget fra et prinsesseblad.. Men nu har jeg altså bestemt, at det er et lille rav hjerte (det er plastik), som jeg har fået af min fiktive tante, som har fået det af hendes fiktive mor, som nu altså har valgt at give den til mig, da hun som fiktiv person, aldrig selv har fået børn Og da hun kune er min fiktive tante, så er jeg selvfølgelig hendes yndlings niece. Basta bum. Så blev den lige lidt mere fin ;)

(Hurtig tanke til mig selv: Få dig et liv)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné