torsdag den 22. marts 2012

Så tæt på.. Og dog så fjernt.




Mit hjerte bløder. Jeg elsker asos. Ikke bare fordi at de har fedt tøj i mange prisklasser, men også fordi det britiske folkefærd og kultur fascinere mig! Men.. mit kære Asos.com svigter. Det har oprettet den super lækre side, kaldet marketplace. cool typer fra Britanien sælger her deres gamle venner, som vintage tasker og næsten ikke brugte jakker. Jeg er stor fan af genbrug og lave priser, så jeg blev dybt forelsket ved første øjekast. dog sender de ikke til Danmark. min verden er i sort... Jeg overvejde i sekunder (efter at have fundet 22 items), at få sendt hele baduljen til min venindes faster i england, for at hun kunne sende det hjem til mig. Men lad os nu bevare jordfæstet og leve med, at vi ikke kan få alt.. Desværre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné