onsdag den 21. marts 2012

Finally! ..

Pænt goddag?!

Jeg har enedlig startet min egen blog, som jeg har drømt om et par år nu. Jeg har lavet to før, som jeg ikke aner hvor blev af, men nu må vi da håbe at jeg er seriøs nok, til at få bragt mine idéer og stil ud i verden.
Bloggen vil primært omhandle mode og indretning (suprise!), da dette er to af de affære jeg har lov at have for min kæreste.

Jeg drømmer om en dag at være indretningsarkitekt, bo i et mellemstort hus lidt uden for byen med mand, hund og børn, have en fed online shop, skrive klummer, tage en masse lækre fotos og tage til modemesser som et anerkendt ansigt. noget i den stil.. STORHEDSVANVID!

Men lad os nu starte med at jeg får gjort min HHx uddannelse færdig, og får et job i Illums bolighus eller lign.. Altså efter jeg har rejst rundt i verden.

Velbekomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné