fredag den 23. marts 2012

Det forunderlige; Instagram!

Jeg eeeeeelsker Instagram, så jeg tænkte at jeg ville vise jer nogle af dem jeg følger derinde.
Den første er Corrine_t - en smuk smuk kvinde som har rejst verden rundt som freelance læge. Hun har taget de vildeste billeder fra Indien, Peru, Bali  osv og har mange opstillinger fra hendes eget hjem, men hendes vintage Kameraer.
Nr 2 er TheKatVonD - Ja nemlig. Hende fra LA ink. Hun laver en masse fede tegninger, og viser også hendes cool "sorte" stil frem med skulls, nitter og sataniske motiver.
the third is Inspirationpicsf - ikke en decideret person, men en side som poster en masse inspiratons billeder, som giver mig lyst til at have et mere farverigt look, sommer, få længere hår.

Corrine_t









TheKatVonD






Inspirationpicsf





Instagram er en gratis App, som man kan hente til sim Iphone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné