torsdag den 2. august 2012

DIY; Enkel og nem haldkæde.


Meget meget nem og enkel halskæde. Der er 25 ringe på hver af de to bidder kæde jeg har brugt, snoren skal være cirka dobbelt så lang for hver kæde. Kør snoren igennem, over til den næste, igennem den og over til den næste, sådan fortsætter det. Forsøg at holde den så stram som muligt, så bliver den nok pænere end min. Et par knuder hist og her, lidt trylleri med lighteren og lidt neglelak i en matchene farve hvis det bliver sort. BUM(!), så er der sgu halskæde til Linnea. Det går sgu ikke så ringe med mit projekt 'farve på drengen'.

Desværre har jeg tyv-stjålet kæden fra min fars værksted, og båndet fra min mors blomsterbutik, så jeg kan ikke engang fortælle jer, hvor jeg har det fra. Men en hobbyforretning og Bygma ville være et godt sted at lede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow this blog with bloglovin

Follow Vuelta de la linné